50 بقعه متبرکه البرز؛ میزبان جشن میلاد پیامبر اسلام(ص)
کد خبر: 4007407
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

50 بقعه متبرکه البرز؛ میزبان جشن میلاد پیامبر اسلام(ص)

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در 50 بقعه متبرکه استان، گفت: این مراسم در 14 بقعه به‌صورت ویژه برگزار خواهد شد.

50 بقعه متبرکه البرز؛ میزبان جشن میلاد پیامبر اسلام(ص)

حجت‌الاسلام عباس مسعودی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز، هفته وحدت را نماد برادری و برابری مسلمانان و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: یکی از مناسبت‌ها و روزهای مهم برای ما مسلمانان ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) است که در طول هفته وحدت و همچنین روز و شب ولادت پیامبر(ص)، مراسم جشن و برنامه‌های متعددی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 بقعه متبرکه البرز میزبان مراسم جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق(ع) هستند، گفت: مراسم محوری در 14 بقعه البرز به‌صورت ویژه با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مدیحه‌سرایی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این جشن‌ها بسته‌های کمک معیشتی نیز به نیازمندان اهدا خواهد شد و به قید قرعه به افرادی که نام محمد، صادق، احمد، محمود و جعفر دارند نیز جوایزی داده می‌شود.

مسعودی با اشاره به اینکه 15 مبلغ بومی جهت اجرای مراسم جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بقاع متبرکه استان حضور دارند، گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها در بقاع متبرکه آشنایی هرچه بیشتر مردم با سیره و فضایل حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) است.

انتهای پیام
captcha