مشارکت ۵۳ کتابفروشی کردستان در طرح پاییزه کتاب
کد خبر: 4014288
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

مشارکت ۵۳ کتابفروشی کردستان در طرح پاییزه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از مشارکت ۵۳ کتابفروشی استان در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: این طرح از شنبه 29 آبان‌ماه آغاز و تا دوشنبه 8 آذر ادامه خواهد داشت.

عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 27 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: طرح‌های فصلی کتاب در چند سال اخیر همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اجرا می‌شود که شاهد استقبال گرم مردم استان از این طرح‌ هستیم.

وی از برگزاری نوزدهمین دوره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) خبر داد و افزود: طرح پاییزه کتاب از شنبه 29 آبان‌ماه آغاز و تا هشتم آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: این طرح در استان و شهرهای کمتر برخوردار از کتابفروشی از شنبه 29 آبان تا دوشنبه 8 آذر 1400 به مدت 10 روز برگزار خواهد شد

وی با اشاره به اینکه 53 کتابفروشی سطح استان کردستان در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارند، بیان کرد: امیدواریم مردم استان کردستان از این طرح خرید کتاب بتوانند نهایت بهره لازم را ببرند.

رستمی ادامه داد: بیشترین مشارکت کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب 1400 به استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با 145، 117 و 94 کتابفروشی تعلق دارد.

وی افزود: در طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند کتاب‌های تألیفی را با یارانه 20 درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. سقف مجاز خرید 300هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پایان یادآور شد: اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب 1400 در tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha