بسیج تکیه‌گاهی مستحکم برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان
کد خبر: 4014596
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
در بیانیه ای مطرح شد؛

بسیج تکیه‌گاهی مستحکم برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان

امروز بسیج پرقدرت‌تر و با صلابت‌تر از همیشه همچون سدی استوار در برابر تجاوز، نفوذ و فتنه‌گری استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار ایستاده و به تکیه‌گاهی مستحکم برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلانبه گزارش ایکنا از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(رحمت‌الله علیه) در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ فرمان تاسیس سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند تا این نهاد مردمی با ایجاد اتحاد و همبستگی بین مردم و تربیت نیروهای انقلابی و جان‌برکف ضمن حفاظت از دین مبین اسلام، حراست از آرمان ناب انقلاب‌ اسلامی، پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع همه‌جانبه از مرزهای میهن اسلامی به مکتبی‌ترین، کارآمدترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان تبدیل گردد. شجره طیبه بسیج در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی با خون پاک شهدای گرانقدر آبیاری شد و به ثمر رسید و اکنون به مدرسه عشق و مکتب‌خانه شهادت تبدیل گردیده و آثار و برکات وجودی آن در جای جای ایران اسلامی و حتی منطقه و کشورهای اسلامی مشهود و هویدا گشته است. امروز بسیج پرقدرت‌تر و با صلابت‌تر از همیشه همچون سدی استوار در برابر تجاوز، نفوذ و فتنه‌گری استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار ایستاده و به تکیه‌گاهی مستحکم برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و رکنی مطمئن در عرصه عدالت‌خواهی و آزادگی تبدیل شده است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است تا پاسداشتی برای رشادت‌ها و ایثارگری‌های کسانی باشد که آرامش و آسایش خود را در گرو رفع درد و رنج مستضعفان و محرومان جامعه قرار داده‌اند و در عرصه‌ها و سنگرهای مختلف به خدمتگزاری مشغول هستند. هشت سال دفاع مقدس، جهاد در سنگر سازندگی، مبارزه با فتنه‌گران و آشوب‌طلبان، دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(سلام‌الله علیها)، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به فعالان حوزه سلامت و واکسیناسیون، عرصه‌های مختلف و متنوع مجاهدت بسیجیان سلحشوری است که با عشق به ولایت فقیه و میهن اسلامی تا پای جان به ملت شریف ایران وفادار بوده و بارها ثابت کرده‌اند که در راه اعتلای دین مبین اسلام و تعالی انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان مخلص، غیور و همیشه در صحنه استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به‌ویژه شهدای گیلانی مدافع حرم، از حضور، ایستادگی و مقاومت بسیجیان سلحشور در همه عرصه‌هایی که سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را به دنبال دارد قدردانی کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای انقلابی و بسیجیان جهادگر توفیق خدمت صادقانه را در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری امام خامنه ای و همچنین تعجیل در ظهور امید مستضعفان جهان حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مسئلت می‌نماید.»

انتهای پیام
captcha