برگزاری محفل تلاوت قرآن در مسجد امام حسن(ع) دهقان ویلا
کد خبر: 4014716
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

برگزاری محفل تلاوت قرآن در مسجد امام حسن(ع) دهقان ویلا

محفل آموزش و تلاوت قرآن کریم، پنج‌شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج برگزار می‌شود.

محفل آموزش و تلاوت قرآن

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری جلسه آموزش و تلاوت قرآن در مسجد امام حسن(ع) دهقاون ویلای کرج خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی، پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم سند نبوت و حقانیت پیامبر اسلام(ص) و راهنمای انسان برای رسیدن به رشد، کمال و رستگاری است، افزود: در هر خانه‌ای که قرآن تلاوت شود نور رحمت الهی بر اهالی آن خانه جاری می‌شود. به برکت نظام جمهوری اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی گرفته تا دانشگاه، قرآن این کلام الهی تدریس می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «هرکس که حافظ قرآن کریم باشد باید به آن مدرک تحصیلی معادل لیسانس داد» این یعنی حکومت اسلامی و قرآنی بر کشور حاکم است.

شکری با اشاره به اینکه جامعه کنونی جامعه‌ای قرآنی و آشنا به کلام وحی است، افزود: خداوند در قرآن کریم به کرامت این کتاب و نعمت الهی آن اشاره و تأکید کرده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از والدین خواست تا فرزندان خود را با قرآن بیشتر آشنا کنند چون تلاوت قرآن برکت زندگی را بیشتر می‌کند و باعت خوشبختی و هدایت انسان‌ها به‌سوی خدا و رستگاری آنان می‌شود.

انتهای پیام
captcha