۳ شهرستان استان کرمانشاه شهر نماز می‌شوند
کد خبر: 4017511
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

۳ شهرستان استان کرمانشاه شهر نماز می‌شوند

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و هرسین مجری طرح «شهر نماز، خانه نماز» خواهند بود.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی «نماز و خانواده» در ۳ شهرستان استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با همکاری شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوره‌های آموزشی «نماز و خانواده» با موضوع «شهر نماز، خانه نماز» در قالب کارگاه ویژه مادران و مربیان مدارس استان در دهه اول دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره در سطح ۶ استان تهران، سمنان، ایلام، بوشهر، گلستان و کرمانشاه توسط مدرس کشوری سیدمهدی فاضلی با رویکرد آموزش نوین شیوه‌های دعوت به نماز برای مادران شاغل در ادارات ارشاد استان و همسران کارکنان این ادارات همچنین مربیان دوره‌های پیش دبستانی و اول ابتدایی اجرا خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: در برگزاری این طرح مهم اداره‌کل آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با این معاونت همکاری دارند.

کرمیان با اشاره به برگزاری دوره که همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود، گفت: ۵۰۰ جلد کتاب آموزشی ویژه «شهر نماز» بین دانش‌آموزان در مقاطع پیش‌دبستانی و پایه اول ابتدایی توزیع می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: تا پیش از این شهرستان سرپل‌ذهاب با برگزاری ۲ دوره به عنوان شهر نماز در استان کرمانشاه شناخته شده است.

انتهای پیام
captcha