پرداخت صدقه از طریق کد «کیو آر» در سیستان‌وبلوچستان امکان‌پذیر شد
کد خبر: 4017630
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

پرداخت صدقه از طریق کد «کیو آر» در سیستان‌وبلوچستان امکان‌پذیر شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: با تولید و چاپ لیبل‌های QR برای ۵۲ هزار صندوق و نصب آن‌ها، امکان پرداخت صدقه از این طریق برای هموطنان ما در سرتاسر استان فراهم شد.

پرداخت صدقه از طریق کد کیو آربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، امیر حسن‌زاده کیخا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: با تولید و چاپ لیبل‌های QR برای ۵۲ هزار صندوق و نصب آن‌ها، امکان پرداخت صدقه از این طریق برای هموطنان ما در سرتاسر استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند با نصب نرم‌افزار «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه و با استفاده از دوربین، کد QR را اسکن کنند تا گوشی به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: این اقدام در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول و مراجعات حضوری و همچنین سهولت در پرداخت صدقات انجام شده است.

حسن‌زاده کیخا افزود: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های مختلفی اعم از امور معیشتی، بهداشت و درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha