کوچک‌ترین حامی البرز به طرح اکرام پیوست
کد خبر: 4020288
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

کوچک‌ترین حامی البرز به طرح اکرام پیوست

«بشری گودرزی» نوزاد چهار روزه البرزی با حمایت از یک فرزند چهار ساله محسنین به جمع حامیان طرح اکرام پیوست.

کوچکترین حامی البرز

علی رنجبر لاسیبی، رئیس کمیته امداد منطقه دو کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه والدین می‌توانند به نیت سلامتی کودکان خود حمایت یک یا چند یتیم را عهده‌دار شوند، گفت: بشری گودرزی نوزاد چهار روزه البرزی با حمایت از یک فرزند چهار ساله محسنین به جمع حامیان طرح اکرام پیوست.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۳ فرزند طرح اکرام ایتام و ۴۰۳ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد منطقه دو هستند که توسط بیش از چهار هزارحامی حمایت می‌شوند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو کرج با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۶ فرزند طرح اکرام ایتام و فرزند محسنین تحت پوشش این اداره هستند، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان ایتام ۹۷۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۵۶۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

این مسئول استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و ادامه داد: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۲۶۳۴۵۸۶۰۳۲ و شماره همراه ۹۳۵۴۶۵۹۷۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha