رونمایی از طرح پرداخت الکترونیکی صدقه در کردستان
کد خبر: 4020614
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

رونمایی از طرح پرداخت الکترونیکی صدقه در کردستان

طرح پرداخت الکترونیکی صدقه «QR» با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، ۲۲ آذرماه در سطح استان رونمایی شد.

رونمایی از طرح صدقه QR در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 22 آذرماه در برنامه رونمایی از طرح صدقه QR اظهار کرد: طرح صدقه QR از امروز، 22 آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز و در سطح استان فعال شده است.

وی افزود: این طرح از روش‌های جدید پرداخت صدقات است که در جهت الکترونیکی کردن و استفاده از روش‌های نوین کمک به نیازمندان ایجاد و راه‌اندازی شده است. در این روش نیکوکاران می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند خود با اسکن کد QR که مختص هر مشترک است و بر روی صندوق صدقات نصب شده، صدقه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به مزایای اجرای این طرح از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: این طرح روشی مطمئن، سریع و آسان برای پرداخت صدقات و کمک به نیازمندان است.

طوسی با اشاره به اینکه این نهاد هم‌اکنون در ۳۵ سرفصل کاری و ۹۵ فعالیت، خدمات خود را به ولی‌نعمتان ارائه می‌دهد، افزود: یکی از این سر فصل‌ها خدمات فرهنگی و کمک به تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع خدمات این نهاد جوابگوی همه نیازهای این دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، یادآور شد: در کنار خدمات این نهاد برای تأمین همه نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به کمک و همکاری همه خیران، دستگاه‌های اجرایی، مسئولان، بانک‌های عامل و مؤسسات خیریه نیازمند هستیم.

انتهای پیام
captcha