همکاری ۱۵۰ هزار نیکوکار با کمیته امداد خراسان شمالی
کد خبر: 4022304
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

همکاری ۱۵۰ هزار نیکوکار با کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ هزار نیکوکار با این نهاد همکاری دارند.

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد استان، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۱۵۰ هزار نیکوکار با این نهاد همکاری دارند افزود: ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این خیران در طرح اکرام و بیش از ۱۲۲ هزار نفر نیز در حوزه صدقات و سایر طرح‌های این نهاد با این نهاد همکاری دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در نیمه نخست سال جاری ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند افزود: صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کدهای QR خبر داد و افزود: هم‌اکنون این نهاد برای تمامی مشترکان صدقات کد QR صادر کرده است که این کدها به منازل و یا فروشگاه‌ها در حال ارسال می‌باشد.

الهی‌راد هزار و ۳۴۷ یتیم و سه هزار و ۲۲۳ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که توسط بیش از ۳۲ هزار حامی موردحمایت مادی و معنوی قرار دارند.

وی در ادامه درباره توزیع کمک‌های اهدایی خیران یادآور شد: مبالغ اهدایی خیران برای رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha