پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه در کردستان
کد خبر: 4024127
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه در کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم نیکوکار استان در ۹ماهه نخست سال خبر داد.

رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: مردم نیکوکار استان در ۹ ماهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که این میزان صدقه از ۴۰ هزار صندوق کوچک و بزرگ در سطح کلیه شهرستان‌های استان جمع آوری شده است.

وی افزود: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از طریق صندوق‌های صدقه و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی نیکوکاران بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد این صدقات در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه هزینه شده است، بیان کرد: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آن در بخش کمک‌های موردی، معیشتی، درمان و سایر خدمات حمایتی برای نیازمندان هزینه شد.

وی ادامه داد: ۹۰۰ میلیون تومان در بخش کمک به تأمین مسکن، ۲۰۰ میلیون تومان کمک به تحصیل نیازمندان، ۲۵ میلیون تومان در زمینه کاریابی برای مددجویان و ۲۵ میلیون تومان نیز در بخش کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه هزینه شده است.

طوسی با بیان اینکه هم اکنون ۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، یادآور شد: ماهیانه ۳۶ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت به این تعداد مددجو پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha