بادبادک‌ها پیام شادی دانش‌آموزان را به آسمان بردند
کد خبر: 4024450
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
در فنوج؛

بادبادک‌ها پیام شادی دانش‌آموزان را به آسمان بردند

مشاور امور بانوان آموزش‌وپرورش فنوج از برگزاری جشنواره بادبادک‌ها با حضور بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز خبر داد.

جشنواره بادبادک هاسپیده نورا، مشاور امور بانوان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فنوج در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، با اعلام خبر برگزاری جشنواره بادبادک‌ها گفت: این جشنواره با حضور بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز در مدرسه دخترانه زینب‌کبری(س) فنوج و با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش شادابی بین دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال با شکوه دانش‌آموزان از این جشنواره افزود: جشنواره پرواز بادبادک‌ها فرصت مناسبی را پیش روی دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا در کنار یکدیگر ورزش و تفریحات گروهی را تمرین کنند که چنین چیزی عامل گسترش روحیه همکاری، کار گروهی و همچنین ایجاد نشاط در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

نورا خاطرنشان کرد: احیای بازی‌های بومی و محلی، برگزاری ایستگاه‌های تفریحی و مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان دختر از دیگر اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی است.

این مقام مسئول بیان کرد: در پایان این مراسم، به شرکت‌کنندگانی که بادبادک آنها ساخت خودشان بوده و مدت زمان بیشتری در پرواز باقی ماند، جوایزی اهدا شد.

همچنین خانم دهقان‌پور، مربی پرورشی آموزشگاه زینب‌کبری(س) فنوج در خصوص اجرای این جشنواره گفت: این آموزشگاه با توجه به لزوم هر چه شادتر کردن محیط آموزشی اقدام به برگزاری این جشنواره کرد که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha