فیلم کوتاه «نامحرم» در کردستان تولید شد
کد خبر: 4041519
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

فیلم کوتاه «نامحرم» در کردستان تولید شد

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان کردستانی، از رونمایی از آنونس فیلم کوتاه «نامحرم» به بهانه اولین حضور در دو جشنواره جهانی و ٨ مارس روز جهانی زن خبر داد.

فیلم کوتاه «نامحرم»

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدپیام حسینی، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان کردستانی امروز، 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در خصوص فیلم کوتاه «نامحرم» اظهار کرد: این فیلم کوتاه که بودجه ساخت آن به همت یک هزار زن کُرد تأمین شده، موفق به حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره هفته فیلم مدینا اسپانیا شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم مدینا یکی از مهم‌ترین رویدادهای فیلم اسپانیا و از اصلی‌ترین عرصه‌های ارتقای فیلم کوتاه این کشور است، افزود: مدینا همچنین یکی از جشنواره های کلیدی مورد تأیید گویا (GOYA) بوده که سی و پنجمین دوره این رویداد رقابتی از تاریخ 11 تا 19 ماه مارس در والادولید برگزار می‌شود.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان کردستانی بیان کرد: فیلم کوتاه نامحرم پیش از این نیز در جشنواره فیلم کوتاه Meihodo آمریکا حضور داشته است، جشنواره Meihodo رویدادی رقابتی با تمرکز بر آثار بصری تهیه شده توسط جوانان است که در ماه فوریه در نیویورک برگزار شد.

وی با اعلام اینکه اردشیر خدادوست، افشین خدری، فتانه احمدزاده، غفار خالدی، الهام مدرسی و جلال ویسی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، یادآور شد: گروه دریچه سینما و مؤسسه بانتا فیلم، مسئولیت پخش بین‌المللی این اثر را به عهده دارند.

گفتنی است، سید پیام حسینی که پیش از این با فیلم کوتاه «بادبادک ها» در عرصه جهانی فیلم کوتاه شناخته شده است، نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را به عهده داشته است.

انتهای پیام
captcha