اهدای ۶۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های همدان
کد خبر: 4042953
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵

اهدای ۶۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های همدان

مدیرکل کتابخانه‌های استان همدان از اهدای بیش از ۶۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این استان خبر داد.

عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های همدانعاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۶۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های استان اهدا شده است، اظهار کرد: طرح اهدای کتاب نیز از ۱۷ اسفند آغاز شده و تا ۳۱ فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح اگر خانواده‌ای در هنگام گردگیری احساس کند کتاب‌هایی در منزل یا محل کارشان اضافی است می‌توانند آن را به کتابخانه‌های استان اهدا کنند و یا اگر تعداد کتاب‌ها زیاد است می‌توانند با شماره‌گیری ۱۰۰۰۴۵۰۴۰ به کتابخانه‌های استان اطلاع و خود مسئولان کتابخانه‌ها خودروهایی را برای دریافت کتاب‌ها ارسال خواهند کرد.

زارعی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: چهار کتابخانه در ایام تعطیلات نوروز به فعالیت خود ادامه خواهند داد که شامل کتابخانه مرکزی، کتابخانه شهرک فرهنگیان، کتابخانه آزادی و کتابخانه شهیدان حجازی هستند.

وی یادآور شد: این کتابخانه‌ها خدمات امانات را به جز جمعه‌ها، روز ۲۹ اسفند و روز ۱۳ فروردین 1401 که از ساعت ۸ تا ۱۴ خواهد بود، مابقی روزها از ساعت ۸ تا ۱۹:۳۰ دقیقه فعال خواهند بود.

زارعی تصریح کرد: شهرستان همدان دارای ۲۷ کتابخانه است که دو کتابخانه آن روستایی و یک کتابخانه نیز به حالت سیار فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha