ولایتمداری و زمان‌شناسی جزو بارزترین ویژگی‌های سپهبد صیاد شیرازی بود
کد خبر: 4048311
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

ولایتمداری و زمان‌شناسی جزو بارزترین ویژگی‌های سپهبد صیاد شیرازی بود

معاون پژوهش هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، گفت: ولایتمداری و زمان‌شناسی جزو بارزترین ویژگی‌های شهید سپهبد صیاد شیرازی بود و جوانان ما در میادین مختلف بارها ثابت کرده‌اند که ادامه‌دهنده راه این شهیدان هستند.

صیاد شیرازیبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم امیرکیا، معاون پژوهش هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، ۲۱ فروردین‌ماه، در همایش نکوداشت این شهید والامقام در اردبیل، اظهار کرد: ولایتمداری و زمان‌شناسی جزو بارزترین ویژگی‌های شهید سپهبد صیاد شیرازی بود و خوشبختانه با تاسی از این شهدای والامقام جوانان امروز در میادین مختلف بارها اثبات کرده‌اند که ادامه‌دهنده راه شهدا خواهد بود.

وی بیان کرد: ویژگی‌های اخلاقی سپهبد شهید صیاد شیرازی به عنوان برجسته‌ترین ویژگی‌هاست، چرا که صیاد شیرازی هیچ‌گاه از آحاد جامعه جدا نشده و ساده‌زیستی در محافل دانشجویی از ویژگی‌های بارز او بود که روایتگری لحظات سپهبد شهید در دوران دفاع مقدس بسیار مهم و اساسی بوده است و در یک جمله می‌توان گفت که شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای بی‌نظیر بود.

معاون پژوهش هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی ،ادامه داد: شهید صیاد شیرازی خود را از آحاد جامعه جدا نکرده و همواره در محافل دانشجویی ساده زندگی می‌کرد که در جنگ هشت سال جنگ تحمیلی شخصیت سازنده و مقدس خود را نشان داده که بایستی از این فرهنگ به خوبی استفاده شود تا در حق شهدا و جانبازان اجحاف نشود.

امیرکیا بیان کرد: نسل جوان با ولایتمداری و تعهد و ازخودگذشتگی ثابت کردند که هرگز پشت نظام را خالی نمی‌کنند و راه شهدا را با جان و دل ادامه می‌دهند.

در ادامه، سرهنگ داوود همتی، فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش نیز گفت: دفاع از مرزهای کشور از اهم فعالیت‌هایی است که تیپ 40 در دستور کار قرار داده و امروز نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی در استان اردبیل مراقب مرزهای ایران در غرب کشور هستند که حفظ امنیت و تبعیت ولایت فقیه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش بیان کرد: ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای نظام اسلامی ایران است که درصدد هستیم با تامین امنیت و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha