تلاش همیشگی دشمنان برای آسیب زدن به وحدت
کد خبر: 4048704
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
وزیر اطلاعات بیان کرد:

تلاش همیشگی دشمنان برای آسیب زدن به وحدت

وزیر اطلاعات به حادثه تروریستی در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای تفرقه آمیز همواره در تلاش بوده که به مقوله وحدت آسیب بزند، اما مردم نشان دادند در سایه الطاف الهی و نظام اسلامی، شیعه و سنی در تعامل و همزیستی در كنار هم زندگی می‌كنند.

حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در دیدار با امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان که ۲۲ فروردین در بیت‌الزهرا(س) برگزار شد، گفت: گلستان دارای مفاخر و علمای بزرگ است و تاریخچه این استان نشان می‌دهد که همواره بزرگان و شهدای زیادی در این خطه حضور داشته و منشأ خیر و برکت بودند.

حجت‌الاسلام خطیب تصریح کرد: دشمنان اسلام زاییده گروه‌های تکفیری یهود و نصرانی از جمله اسرائیل و آمریکای جهانخوار هستند که تنها با هدف سلطه بر کشورهای اسلامی درصدد رسیدن به اهداف سودجویانه کشورگشایی های خویش هستند.

وزیر اطلاعات به حادثه تروریستی در صحن رضوی اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای تفرقه آمیز همواره در تلاش بوده و هست که به مقوله وحدت آسیب بزند، اما مردم نشان دادند در سایه نظام و الطاف الهی، شیعه و سنی در تعامل و همزیستی در كنار هم زندگی می‌كنند.

وزیر اطلاعات گلستان را نماد وحدت و اتحاد مذاهب گوناگون دانست و گفت: دشمن همیشه در تلاش است تا بتواند خدشه‌ای بر این وحدت وارد کند، اما هوشمندی و تدبیر مدیریتی که در استان حاکم بوده است تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرده است.

در ادامه آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: سربازان وزارت اطلاعات سربازان گمنامی هستند که همیشه به دور از چشم دیگران در صحنه حضور داشته و مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اينکه دشمن همیشه درصدد ضربه زدن به وحدت بین امت اسلامی بوده است، افزود: این دشمنی از اوایل انقلاب بوده است و دشمن از هر روشی برای ضربه زدن استفاده کرده است اما با تدابیر رهبر انقلاب و مردم بصیر ایران، علی رغم تلاش دشمنان در برهم زدن این وحدت تاکنون ناکام مانده‌اند.

وی با بیان اینکه گلستان نماد وحدت و خودباوری است، تصریح کرد: علمای شیعه و اهل سنت گلستان همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال داشتند و با اتحاد و همدلی اجازه سوءاستفاده به دشمنان و خدشه‌دار کردن وحدت اسلامی بین مردم را نخواهند داد.

انتهای پیام
captcha