وجود ۶ هزار خانوار مددجو در مهاباد
کد خبر: 4051882
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

وجود ۶ هزار خانوار مددجو در مهاباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: ۱۲ هزار نفر در قالب ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد مهاباد هستند که ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند و در طول سال کمک هزینه درمانی، تحصیلی و معیشتی نیز به آنها پرداخت می‌شود.

وجود ۶ هزار خانوار مددجو در مهاباداحمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات این نهاد در سال گذشته اظهار کرد: در این سال مردم خیر و نیکوکار شهرستان مشارکت بالایی در پرداخت زکات داشتند که در این راستا ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات به صورت نقدی و کالایی پرداخت شده است.

وی افزود: با این میزان زکات، رتبه دوم بیشترین زکات پرداختی در استان به مهاباد تعلق گرفته که نشان‌دهنده اهتمام جدی مردم این شهرستان در عمل به فرایض دینی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد ادامه داد: تمام زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان صرف کمک به نیازمندان و انجام کارهای عام‌المنفعه و عمرانی در مهاباد شده و طی آن برای ساخت مسکن مددجویی، مسجد، پل، جاده، خانه عالم و خانه بهداشت اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: ۱۲ هزار نفر در قالب ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد مهاباد هستند که ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند و در طول سال کمک هزینه درمانی، تحصیلی و معیشتی نیز به آنها پرداخت می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha