مردم منصفانه مسئولان را نقد کنند
کد خبر: 4054963
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

مردم منصفانه مسئولان را نقد کنند

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه منکر مشکلات نیستیم، گفت: در کنار انتقاد از مسئولان باید انصاف داشت و پیشرفت‌ها را نیز در حوزه‌های مختلف اعم از بهداشت، درمان، فناوری و علمی دید.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، ۱۶ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه متأسفانه مردم عادت به خودتحقیری دارند، اظهار کرد: متأسفانه همیشه این موضوع به یک عادت تبدیل شده است که همه علیه مسئولان صحبت کرده و پیشرفت‌ها و اقدامات را نبینند.

وی با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، افزود: در کنار انتقاد از مسئولان باید انصاف داشت و پیشرفت‌ها را نیز در حوزه‌های مختلف اعم از بهداشت، درمان، فناوری و علمی دید، به طور مثال پیش از انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی، پزشکان هندی در بیمارستان‌ها طبابت کردند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی پزشکان ایرانی حرف اول را در دنیا می‌زنند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، ادامه داد: از جمله نشانه‌های کارآمدی نظام این است که بعد از دو سال از شیوع کرونا، مردم امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت میلیونی آمدند و نشان دادند که همیشه نیز در صحنه هستند.

وی با اشاره به اینکه نمونه مردم ایران اسلامی در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌شود، عنوان کرد: مردم در روز قدس نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت و مردم مظلوم فلسطین هستند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه برخی می‌گویند که معنویت در جامعه کم شده است، گفت: کسانی که می‌گویند، معنویت در جامعه کاهش یافته مگر حضور مردم در مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر را ندیدند؟ ما در ایام کرونا دیدیم که پزشکان ایران اسلامی چگونه از خودگذشتگی کردند، ما جوانانی را داشتیم که برای مدافع حرم شدن از هم سبقت می‌گرفتند و به دنبال اعزام به جبهه مقابله با داعش بودند، این انقلاب شهید حججی‌ها را تربیت کرده و همه اینها نشان می‌دهد که رویش‌های انقلاب تمام نشده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب ابهت پوشالی آمریکا را به زمین زده است و مردم نیز همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و هیچگاه نیز خسته نشده‌اند، اظهار کرد: هر کشوری بود نمی‌توانست در مقابل این همه هجمه و تحریم‌ها و توطئه‌ها دوام بیاورد اما مردم ایران اسلامی پای این انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه مردم طاغوت را کنار زدند تا مردم‌سالاری دینی در جامعه حاکم شود، گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و در راستای حل مشکلات فرهنگی، سیاسی، بین‌المللی، اقتصادی آنها قدم بردارند.

وی هم‌چنین با تأکید بر رونق مساجد، افزود: باید برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان را در طول ایام سال حفظ کرد.

انتهای پیام
captcha