تجلیل از معلمان برگزیده چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4055136
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

تجلیل از معلمان برگزیده چهارمحال‌وبختیاری

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طرح جلوه‌های ویژه معلمی ۹۳۵ فرهنگی شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۵۳۸ فرهنگی به مرحله منطقه‌ای، ۵۴ فرهنگی به مرحله استانی و ۶ فرهنگی به مرحله کشوری راه پیدا کردند و امروز،17 اردیبهشت‌ماه 8 معلم به نمایندگی از معلمان برگزیده تجلیل شدند.

تجلیل از معلمان برگزیده

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از معلمان برگزیده استان با اشاره به زحمات معلمان، اظهار کرد: برای تجلیل از معلمان نمونه، برنامه‌ جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت.

امیریان ادامه داد: قطعاً نمی‌توان به‌طور واقعی از زحمات معلمان این مرز و بوم تجلیل کرد، همان‌طور که تاکنون نتوانسته‌ایم از مقام شهید مطهری به‌عنوان الگوی معلمان تجلیل کنیم. داعیه‌داران دموکراسی با به شهادت رساندن شهید مطهری و حاج قاسم، ثابت کردند که به هیچ عنوان به این شعار خود پایبند نیستند.

امیریان در پایان با اشاره به اینکه در طرح جلوه‌های ویژه معلمی ۹۳۵ فرهنگی استان شرکت کردند، گفت: از این تعداد، ۵۳۸ فرهنگی به مرحله منطقه‌ای، ۵۴ فرهنگی به مرحله استانی و شش فرهنگی به مرحله کشوری راه پیدا کردند و امروز هشت معلم به نمایندگی از معلمان برگزیده تجلیل شدند.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد با تأکید بر اینکه معلمی یکی از بهترین مشاغل محسوب می‌شود، اظهار کرد: نقش معلمان در سرنوشت جامعه، کشور و نسل آینده مؤثر بوده و این مسئله قابل انکار نیست.

وی افزود: اگر مجموعه آموزش و پرورش منسجم و منظم باشد، قطعاً در چند سال آینده شاهد یک مملکت منظم و خوب خواهیم بود، معلمان نقش مؤثری در تربیت و آینده دانش‌آموزان دارند.

فاطمی با اشاره به اینکه همه معلمان بر گردن افراد حق دارند، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند معلمی شغل انبیا است و نمی‌توان برای شغل دستمزد تعیین کرد اما باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه معلمان تأثیر بالایی در سوق دادن دانش‌آموزان به مسائل دینی دارند، بیان کرد: نصایح معلمان در ذهن‌ها ماندگار می‌شود، دانش‌آموزان را از مدارس می‌توان به سمت مساجد سوق داد، دانش‌آموزان یک ظرفیت عظیم هستند و معلمان می‌توانند به بهترین نحو در مباحث تربیتی و دینی آن‌ها ورود پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha