بیمه شدن ۳۶ نفر از مداحان پیشکسوت کردستانی
کد خبر: 4063051
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

بیمه شدن ۳۶ نفر از مداحان پیشکسوت کردستانی

نماینده بنیاد دعبل استان کردستان گفت: در حال حاضر ۳۶ نفر مداح پیشکسوت استان کردستان از سوی بنیاد دعبل استان تحت پوشش بیمه هستند که از این تعداد ۶ نفر نیز به صورت ماهانه مستمری دریافت می کنند.

بنیاد دعبل خزاعی

به گزارش ایکنا از کردستان، حشمت‌الله حنیفی، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان کردستان امروز، ۱۹ خردادماه در نشستی با مداح پیشکسوت و نمایندگان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به فعالیت های این بنیاد در استان کردستان پرداخت و اظهار کرد: بنیاد دعبل با هدف کمک به مداحان پیشکسوت در استان کردستان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این بنیاد در سال 90 با چهار نفر بیمه شده در کردستان فعالیت داشت، افزود: اکنون این بنیاد دارای 30 بیمه شده و 6 نفر مستمری بگیر است که ماهانه از سوی بنیاد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

نماینده بنیاد دعبل در کردستان یادآور شد: به منظور حمایت بیش از پیش از مداحان و پیشکسوتان استان اخیرا تفاهمنامه‌ای مابین سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه منعقد شده که براساس این تفاهمنامه از ستایشگران و پیرغلامان استان کردستان نیز حمایت خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: سال گذشته قریب به 67 نفر از مداحان و پیرغلامان استان کردستان از سوی بنیاد دعبل استان مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha