افتتاح دو مرکز نیکوکاری کارآفرینی در بخش انزل ارومیه
کد خبر: 4064778
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

افتتاح دو مرکز نیکوکاری کارآفرینی در بخش انزل ارومیه

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: با افتتاح یک واحد مرکز نیکوکاری کارآفرینی در شهر قوشچی و یک واحد مرکز نیکوکاری در روستای کهریز تعداد مراکز نیکوکاری در استان به ۳۶۰ مرکز رسید.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربیبه گزارش  ایکنا از آذربایجان‎‌غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ۲۶ خرداد در سفر به منطقه انزل اظهار کرد: در مورد نحوه هزینه کرد اعتبارات مربوط به رفع مشکلات افراد کم بضاعت منطقه انزل و تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، جلسه‌ای با بخشدار و امام‌جمعه منطقه برگزار شد.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه ۵۰ درصد برنامه اشتغال کشور توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام خواهد شد، در بخش انزل ۶۵۰ فرصت شغلی از طریق اعتبارات بند«ب» تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ و اعتبارات اشتغال پایدار روستایی پرداخت می‌شود.

سهندی بیان کرد: در سطح استان ۲۲ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۱۲٠٠ میلیارد تومان برای سالجاری برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح یک واحد مرکز نیکوکاری کارآفرینی در شهر قوشچی و یک واحد مرکز نیکوکاری در روستای کهریز تعداد مراکز نیکوکاری در استان به ۳۶۰ مرکز رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری بازوان پرتوان کمیته امداد عنوان شده و با شعار از مردم و برای مردم فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در مراکز حدود ۱۷٠ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده و در همین زمینه ۵۳ هزار نیکوکار توسط مراکز شناسایی شده که به ۸۳ هزار نیازمند خدمات ارائه می‌دهند.

سهندی عنوان کرد: امسال در حوزه مسکن، حدود ۱۱۰ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است و با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، موسسات خیریه و سپاه شهدای استان در این زمینه تفاهم همکاری انعقاد کردیم.

انتهای پیام
captcha