راه‌اندازی پویش «صاحب‌خانه خوب» در همدان
کد خبر: 4065357
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

راه‌اندازی پویش «صاحب‌خانه خوب» در همدان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به راه‌اندازی پویش «صاحب‌خانه خوب» در همدان، گفت: با توجه به بالا رفتن اجاره‌بهای منازل و مشكلات پیش آمده برای مستأجران هماهنگی با صنف بنگاه‌داران به‌منظور کمک به مستأجران صورت خواهد گرفت.

پویش صاحب‌خانه خوبحجت‌الاسلام وحید عباسی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی همدان، اظهار کرد: دیداری با نماینده ولی‌فقیه در استان همدان به همراه ارائه گزارش عملکرد مجموعه در اولین روز این هفته انجام خواهد شد.

وی افزود: در جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا، مراسم تجدید عهد با شهدا و آرمان‌های انقلاب در جوار مزار شهدا شهرستان برگزار خواهد شد. همچنین دیدار با مسئولان شهرستانی و نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بررسی راهبردهای سازمان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

عباسی با بیان اینکه دیدار با منتخبان مجموعه‌های اقماری شامل روحانیون تبلیغی، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، خانه‌ها و مؤسسات قرآنی، ستاد پیشرفت نهضت بانوان و... صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این دیدار به‌منظور بررسی راهکارها جهت هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر است.

وی به برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مردمی در عرصه فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش مبلغین و کارگاه آموزشی، گردهمایی پرسنل و خانواده اداره تبلیغات شهرستان همدان، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان و عملکرد چهار ساله مدیریت جدید سازمان، برگزاری گردهمایی مبلغین، تولید محتوای مکتوب و مجازی در زمینه تبلیغ و ترویج تبلیغ و برگزاری کارگاه بررسی منظومه فکری امامین انقلاب در زمینه ترویج و تبلیغ دینی از جمله برنامه‌های این هفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه سه برنامه ویژه نیز برای امسال تدارک دیده شده است، گفت: با توجه به بالا رفتن اجاره‌بهای منازل و مشكلات پیش آمده برای مستأجران هماهنگی با صنف بنگاه‌داران جهت رعایت حال مستأجران صورت خواهد گرفت.

عباسی افزود: در این خصوص پویشی با هشتگ «صاحب‌خانه خوب» راه‌اندازی کردیم که با نهادهای متولی همکاری ویژه داشته باشیم، در بحث اجاره‌بها علاوه بر نظارت کار به‌صورت مردمی هم باید پیش برود و صرفاً به‌واسطه ابلاغ و دستور، کار پیش نمی‌رود و باید یک همدلی بین مردم ایجاد شود و تلفیقی بین کار مردمی و حاکمیتی باشد، در دوران کرونا مجموعه‌های مردمی و انقلابی به‌خصوص مداحان و مسئولان هیئت‌های، بخشش اجاره‌بها به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد تومان داشتند.

عباسی اظهار کرد: با توجه به همزمانی روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی با روز اصناف و با توجه به افزایش قیمت كالاها، دومین کار ویژه‌ای که در این هفته صورت خواهد گرفت، هماهنگی با بازاریان جهت رعایت انصاف با مشتری و عدم احتكار كالا و راه‌اندازی پویشی در این خصوص با هشتگ‌های «روایت امید» و «کاسب حبیب خداست» است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: سومین کار ویژه در این هفته از آن جا كه یكی از تهدیدهای جدی برای كشور كاهش نرخ جمعیت است هماهنگی با پزشكان و پرستاران جهت گفت‌وگو با مراجعه‌كنندگان برای توجیه آن‌ها در عدم سقط جنین صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha