کرونا موجب عقب‌افتادگی دانش‌آموزان از تربیت معنوی شد
کد خبر: 4070689
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

کرونا موجب عقب‌افتادگی دانش‌آموزان از تربیت معنوی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آنچه در جامعه با آن مواجه هستیم، این موضوع است که در ۲ سال کرونا و دوری دانش‌آموزان از مدارس، بسیاری از دانش‌آموزان از مسائل شرعی، اجتماعی و احکام فاصله گرفته‌اند و لازم است که برنامه‌ریزی‌هایی جهت جبران آن در نظر گرفته شود.

تربیت دینی دانش آموزان

به گزارش ایکنا از قزوین،‌ ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، چهارشنبه ۲۲ تیر در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین، بیان کرد: هر یک از سازمان‌های آموزش و پرورش دارای یک سری وظایف و دستورالعمل است اما انتظار می‌‎رود یکی از موضوعات محوری آموزش و پرورش بحث نماز و اهمیت بخشیدن به این موضوع باشد.

وی تصریح کرد: آنچه در جامعه با آن مواجه هستیم، این موضوع است که در ۲ سال کرونا و دوری دانش‌آموزان از مدارس، بسیاری از دانش‌آموزان از مسائل شرعی، اجتماعی و احکام فاصله گرفته‌اند و لازم است که برنامه‌ریزی‌هایی جهت جبران آن در نظر گرفته شود.

کبیری گفت: اگر بتوانیم مناسبت‌ها را با یکدیگر گره بزنیم و با عناوین جذاب آن‌ها را برای دانش‌آموزان مطرح کنیم بی‌شک بسیاری از رسالت‌ها به نحو احسن انجام شده و برخی مشکلات حل و فصل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، تصریح کرد: توجه به تربیت معنوی دانش‌آموزان در راستای کمک به بلوغ فکری، دینی و اخلاقی آن‌ها مورد توجه باشد و آموزش و پرورش و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت با ایجاد بستر مناسب برای یادگیری آموزش‌های جدید و متعدد به رشد دانش‌آموزان کمک کنند.

انتهای پیام
captcha