راه‌اندازی «قرارگاه تبلیغی» در سمنان
کد خبر: 4075210
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

راه‌اندازی «قرارگاه تبلیغی» در سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از ایجاد قرارگاه تبلیغی در استان سمنان خبر داد و گفت: هم‌افزایی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی و دوری از موازی‌کاری رسالت اصلی این نهاد خواهد بود.

راه‌اندازی «قرارگاه تبلیغی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، دهم مرداد، در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل فرمانداری ویژه شاهرود، برگزار شد گفت: این شورا در مدیریت جدید دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده  که یکپارچگی تمامی فعالیت‌های تبلیغی از سیاست‌های جدید است.

وی هم‌افزایی و تمرکز برنامه‌های مناسبتی را از دیگر سیاست‌های جدید این شورا برشمرد و افزود فعال کردن مسجدها و مسجد محوری از جمله مهمترین بخش‌های راهبرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور و طبیعتاً استان سمنان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیانیه گام دوم را از جمله محورهای برنامه‌های این شورا برشمرد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا از موازی‌کاری جلوگیری شود لذا در این راستا بخشی عمل کردن دستگاه‌های اجرایی و نهادها در برگزاری مناسبت‌ها، پیگیری خواهد شد.

قندهاری از راه‌اندازی قرارگاه تبلیغی در استان سمنان خبر داد و افزود: هم‌افزایی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی و دوری از موازی‌‌کاری رسالت اصلی این نهاد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha