شهدا به اوج تعالی انسانی دست پیدا کرده‌اند
کد خبر: 4093330
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

شهدا به اوج تعالی انسانی دست پیدا کرده‌اند

فرمانده قرارگاه حمزه‌سیدالشهدا (ع) گفت: شهدا به اوج تعالی انسانی دست پیدا کرده‌اند، به‌طوری‌که مقامی بالاتر از آن وجود ندارد.

شهدا به اوج تعالی انسانی دست پیدا کرده‌اندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) 28 مهر در نشست بصیرتی و روشنگری که با حضور اساتید دانشگاهی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به مقام والا و اوج تعالی انسانی دست پیدا کرده‌اند، به‌طوری‌که هیچ مقامی والاتر از آن در فرهنگ اسلام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه، ارزشمندترین و گرانبهاترین مقصد شهادت است، گفت: ما اگر به‌صورت شبانه‌روز درحال‌تلاش باشیم، تا دین‌مان را نسبت به شهدا ادا کنیم، با این همه همچنان مدیون آنها هستیم، چون عزیزترین هستی هر فرد که جان است، را در راه انقلاب و اسلام فدا کرده‌اند.

اوصانلو به فرازهایی از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) مبنی بر« جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام‌شدنی نیست و در قبول قطعنامه می‌فرمایند: کمربندهای‌تان را محکم ببنید که هیچ چیز عوض نشده است» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس به‌وضوح شاهد بودیم، همه کشورهای ابرقدرت پشتیبان صدام هستند و با ترفندهای مختلف اعم از تحریم و حمایت نظامی فشار مضاعفی را به ایران وارد می‌کنند، اضافه کرد: اما هنوز دشمن نفهمیده است، ما در جنگ انقلاب‌مان، فرهنگ ایثار و شهادت را صادر کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha