نشست رؤسای کانون مداحان استان کرمان برگزار شد
کد خبر: 4094738
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

نشست رؤسای کانون مداحان استان کرمان برگزار شد

نشست رؤسای کانون مداحان استان کرمان به میزبانی کانون مداحان رفسنجان برگزار و دغدغه‌های رؤسای کانون مداحان استان بررسی شد.

نشست رؤسای کانون مداحان استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات رفسنجان، حجت‌الاسلام مرتضی نقیب‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در نشست رؤسای کانون مداحان استان کرمان که به میزبانی کانون مداحان رفسنجان و در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش مهم مداحان و روحانیت برای تبلیغ و ترویج معارف دینی، گفت: بزرگترین وظیفه کانون مداحان، تربیت مداحان از نسل نونهالان و نوجوانان، آموزش و معرفت‌افزایی مداحان موجود و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های معیشتی این قشر است.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام‌جمعه رفسنجان نیز در این جلسه با تبیین تفاوت شکر و مدح، مداحی را متوقف بر شناخت و معرفت دانست و گفت: باید از اشعار سطحی نسبت به جایگاه اهل‌بیت(ع) دوری کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه پس از شنیدن دغدغه رؤسای کانون مداحان شهرستان‌های حاضر در جلسه، به ضرورت ایجاد و تقویت هیئت‌های مذهبی تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: این امر تنها راه مبارزه با هیئت‌های انحرافی است.

انتهای پیام
captcha