دشمن به دنبال ایران بی‌امنیت و تجزیه شده است
کد خبر: 4094824
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
محمدرضا پورابراهیمی:

دشمن به دنبال ایران بی‌امنیت و تجزیه شده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایران بدون امنیت و تجزیه ایران است، گفت: اتفاقات اخیر باید برای ما درس باشد و نباید اجازه دهیم دشمن از مشکلات سواستفاده کند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز، ۵ آبان‌ماه در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز به پذیرش مسئولیت این جنایت توسط داعشی‌ها اشاره کرد و گفت: ملت ما باید به هوش باشند و شکی نیست که اغتشاشات اخیر کار آمریکا، منافقین جریان‌های عربی و وهابی در منطقه به منظور مواجهه با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه است.

وی با تأكيد بر اینکه باید صف معترضان از اغتشاشگران جدا شود، گفت: باید بهانه را از دشمن گرفت و نباید به بهانه اغتشاش چنین اعمال جنایتکارانه‌ای اتفاق بیفتد. معترضان بدانند آب به آسیاب چه کسی می‌ریزند و از مطالبات آنان چه سواستفاده‌ای می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در خنثی‌سازی اقدامات تروریستی پیش از ورود به کشور، گفت: جنایت داعشی‌ها در عراق و سوریه باید مطالعه شود؛ آنها به دنبال ایران بدون امنیت و تجزیه ایران هستند.

پورابراهیمی خطاب به مسئولان برای جبران اشتباهات و کوتاهی‌های خود، گفت: نباید بهانه ایجاد کرد. دشمن در نزدیکی ما و به دنبال انتقام ۴۰ ساله است زیرا ایران اسلامی با اقتدار جلو می‌رود و در بسیاری از عرصه‌ها از جمله پزشکی جزو رتبه‌های برتر هستیم.

این نماینده مجلس تأكيد کرد: اتفاقات اخیر باید برای ما درس باشد و نباید اجازه دهیم دشمن که هدفی جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام ندارد از مشکلات سواستفاده کند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha