چاپ بیش از 300 عنوان کتاب تخصصی مهدویت در البرز
کد خبر: 4106198
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

چاپ بیش از 300 عنوان کتاب تخصصی مهدویت در البرز

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) البرز از چاپ و نشر بیش از 300 عنوان کتاب در راستای ترویج معارف مهدویت در استان خبر داد.

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود البرز

محمدرضا عسگری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با معرفی برخی از محصولات فرهنگی این بنیاد اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی این بنیاد در راستای ترویج فرهنگ مهدویت تهیه و تألیف کتاب است و تاکنون 300 عنوان کتاب منتشر شده است.

وی با معرفی تعدادی از این کتب افزود: فروغ حق، تعلیم و تربیت در عصر ظهور، شرق‌شناسی و مهدویت، مهدویت و حکومت دینی و دموکراسی، کتاب نگین آفرینش در دو جلد، قرآن، امام مهدی و زنان، مهدویت هویت انقلاب اسلامی، حضرت مهدی آینه پیامبران، رجعت در عصر ظهور، اندیشه مهدویت و آسیب‌ها در 14 جلد، دانشنامه امام مهدی(عج) بر پایه قرآن و حدیث و تاریخ، سیاست و مهدویت، بایسته‌های زنان منتظر و آرمان شهر صاحب‌الزمان(عج) از جمله مهم‌ترین کتاب‌های منتشر شده است.

عسگری با بیان اینکه در راستای روشنگری در زمینه شبهات دینی و مهدویت کتاب‌هایی منتشر شده است، بیان کرد: کتاب‌هایی در راستای نقد عرفان‌های نوظهور به چاپ رسیده که از جمله فرجام من و تو، شیطان‎‌گرایی عرفان سرخ‌پوستی یوگا و مدیتیشن، معنویت‌های نوظهور و به سوی یک دین جهانی است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز با معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای مهدوی این بنیاد گفت: نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای بررسی نگاه غرب به منجی‌گرایی اسلامی مهدویت و غرب از جمله نرم‌افزارهای این بنیاد است.

وی در پایان با اشاره به راه‌های ارتباطی با این بنیاد برای تهیه محصولات فرهنگی و یا همکاری و مشارکت معنوی و مادی در حمایت از این مرکز گفت: علاقه‌مندان برای تهیه محصولات فرهنگی می‌توانند با شماره‌های 34214147 و 34214148 و 09370754174 تماس بگیرند و برای نذورات معنوی خود در راستای ترویج و تعمیق معارف مهدویت می‌توانند مبالغ خود را به شماره کارت 6037691980002224 واریز کنند.

انتهای پیام
captcha