اعلام اسامی راه‌یافتگان استان فارس به مرحله نهایی آزمون معارفی
کد خبر: 4112483
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

اعلام اسامی راه‌یافتگان استان فارس به مرحله نهایی آزمون معارفی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از راه‌یابی 9 نفر از متسابقان استان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد، گفت: 9 نفر از استان فارس به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.

وی با اعلام اسامی این افراد اظهار کرد: در رشته تفسیر در بخش آقایان ادریس کاظمی و امیررضا مکارم‌پور و در بخش بانوان منصوره معینی و شهرزاد نصر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

موسوی بیان کرد: در رشته نهج‌البلاغه در بخش آقایان علی سوخکی، ابراهیم مسجدی و فخرالدین بیابانی و در بخش بانوان محبوبه صفرپور به این مرحله راه پیدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه در رشته صحیفه سجادیه در بخش بانوان خدیجه وطن‌خواه به مرحله نهایی راه پیدا کرده است، گفت: در این مرحله ۲۳۶ نفر شرکت کرده که تعداد ۷۴ نفر فینالیست شدند.

وی یادآور شد: مرحله فینال بخش معارفی به دو صورت کتبی و شفاهی از 8 تا 12 بهمن‌ماه به میزبانی استان قم و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha