بهره‌مندی 7 هزار یزدی از آموزش‌های سبک زندگی رضوی
کد خبر: 4122870
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

بهره‌مندی 7 هزار یزدی از آموزش‌های سبک زندگی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری 350 کارگاه سبک زندگی رضوی در سال جاری، از بهره‌مندی بیش از 7 هزار نفر از آموزش‌های این کارگاه‌ها خبر داد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارشاد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: سبک زندگی صحیح یکی از اولویت‌های اصلی ما در حوزه فرهنگسازی است که همواره در شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و نظر قرار می‌گیرد و بر همین اساس، با حمایت این اداره کل و همکاری دفتر آستان قدس رضوی در یزد، 350 کارگاه سبک زندگی رضوی در سال جاری در مناطق مختلف استان برگزار شد.

عابدی بیان کرد: بیش از 7 هزار نفر در این کارگاه‌ها شرکت کردند و با مبانی سبک زندگی صحیح و اسلامی آشنا شدند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را افزایش کیفیت زندگی و تحکیم و پایداری زندگی در بین خانواده‌های یزدی عنوان کرد و افزود: خانواده رکن مهم جامعه است و در صورتی که کارکرد صحیح خود را ایفا کند، بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه کاسته خواهد شد.

وی افزود: با مشارکت دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌های مختلف و با حضور اساتید و مدرسان سبک زندگی، این 350 کارگاه مورد استقبال مردم قرار گرفت و ضرورت تداوم و تقویت آن همچنان احساس می‌شود.

انتهای پیام
captcha