جوانان را با جهاد تبیین از غفلت رها کنیم
کد خبر: 4124449
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

جوانان را با جهاد تبیین از غفلت رها کنیم

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اعتقاد بر اینکه کار برای رضای خدا باید در جامعه پررنگ شود، گفت: عمده اقداماتی که امروزه جوانان و نوجوانان انجام می‌دهند به سبب غفلت و عدم آگاهی آنهاست بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید با جهاد تبیین جوانان و نوجوانان را از غفلت رهایی بخشیم.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در روز جانباز ۱۴۰۱به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، به مناسبت روز میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز، پیش از ظهر امروز شنبه ششم اسفندماه، با حضور در منزل علی‌رضا باریکلو و حسین اکرمی دو جانباز 70درصد دفاع مقدس از آنان و خانواده ایشان تجلیل کرد.

وی با اشاره به نامگذرای روز میلاد حضرت عباس(ع) به عنوان روز جانباز اظهار کرد: این یک سنت، قاعده و ضابطه است که در گذشته و حتی زمان رسول الله(ص) هم بوده که از زحمات افرادی که برای اسلام و نظام اسلامی فداکاری و تلاش کردند قدردانی می‌شد تا دیگران این زحمات و خدمات را فراموش نکنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه تجلیل از جانبازان و جهادگران در راه رضای خدا دو جنبه دارد در ادامه افزود: اول به خاطر شکرگذاری و قدردانی از خود این افراد فداکار و دوم به خاطر اینکه این فداکاری‌ها و مجاهدت‌ها در معرض دید سایر افراد جامعه قرار گیرد و از این مجاهدت‌ها درس بگیرند.

وی با بیان اینکه کاری که جانبازان انجام دادند رسالت مهمی بود که در پیروزی، حفظ و استمرار انقلاب أثرگذار بوده است، افزود: بسیاری از بسیجیان و جهادگران امروز دفاع مقدس را ندیده‌اند و خاطرات، انتظارات و تذکرات افرادی که در این عرصه فعالیت کرده‌اند می‌تواند برای آنها مفید باشد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پررنگ شود، تصریح کرد: بسیاری از اقداماتی که امروزه جوانان و نوجوانان انجام می‌دهند به خاطر غفلت و عدم آگاهی آنها است بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید با جهاد تبیین جوانان و نوجوانان را از این غفلت رهایی بخشیم.

انتهای پیام
captcha