آمادگی کادر درمان فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
کد خبر: 4125969
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

آمادگی کادر درمان فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آمادگی کامل واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران در حوزه‌های مختلف دانشگاه انجام شده است.

نشست ستاد دانشگاهی کرونا، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 13 اسفندماه در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه با بیان اینکه استان فارس یکی از مقاصد اصلی گردشگران در تعطیلات نوروز است، گفت: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران در حوزه‌های مختلف دانشگاه انجام شده تا مسافران سفری خوب و خاطره‌انگیز را در استان فارس سپری کنند.

وی از مردم خواست در راستای کمک به ثبات وضعیت بیماری‌های حاد تنفسی، در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تلاش و مشارکت بیشتری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در حال حاضر سه شهرستان «زرین دشت»، «قیروکارزین» و «جهرم» در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، بر اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای کنترل بیماری‌های تنفسی تاکید کرد.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به آمادگی حوزه بهداشت برای ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای خدمت‌رسانی مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ و مراکز منتخب پیشگیری و درمان کرونا در تعطیلات رسمی نوروز ۱۴۰۲ انجام شده است.

بررسی مصوبه‌های نشست‌های پیشین، ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها، آمار ورودی جدید بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و بررسی دلایل فوت مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر، دیگر محورهای این نشست بود.

انتهای پیام
captcha