آغاز جشن رمضان در اردبیل همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع)
کد خبر: 4131548
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد:

آغاز جشن رمضان در اردبیل همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع)

علیرضا حسین‌نژاد گفت: جشن رمضان امسال همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع) در اردبیل و سایر شهرها آغاز می‌شود که در قالب این جشن تلاش می‌کنیم برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم.

علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، ۱۵ فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان در اردبیل اظهار کرد: جشن رمضان امسال همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع) در اردبیل و سایر شهرها آغاز می‌شود که در قالب این جشن تلاش می‌کنیم برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم.

وی ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام و محسنین را از مهمترین برنامه‌های جشن رمضان اعلام کرد و گفت: در کنار ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و اجرای مسابقه را با همکاری نهادهای مختلف در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی شاهد خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل تصریح کرد: از ۱۴ تا ۱۷ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۳ این برنامه برگزار خواهد شد تا شاهد جذب حامیان، کمک‌ها و نذورات مردم برای دستگیری از نیازمندان، فقرا، ایتام و محسنین باشیم.

حسین‌نژاد افزود: در قالب این برنامه اطعام نیازمندان و اکرام ایتام مورد توجه قرار گرفته و سعی ما بر این است تا غرفه‌هایی را نیز با هدف ارائه محصولات خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین برپا کرده و به مخاطبان ارائه کنیم.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها با همراهی خیرین و با هدف برپایی سفره‌های احسان و تأمین سبد غذایی برای اطعام نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود که شعار هر ساله این برنامه نیز «اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و محسنین» است.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در ۱۷۰ پایگاه و ۱۵۴ مرکز نیکوکاری استان و همچنین ۱۶ اداره کمیته امداد در شهرهای مختلف استان اردبیل کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنیم تا به یاری نیازمندان بشتابیم.

وی بیان کرد: هشت هزار و ۷۳۰ نفر در قالب طرح ایتام و محسنین در گروه سنی زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد هستند و ما از ظرفیت ۱۸ هزار حامی نیز بهره‌مند هستیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ۹۳۰ نفر از فرزندان ایتام فاقد حامی هستند، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تلاش ما بر این است تا سه هزار حامی جدید را نیز شناسایی و جذب کرده تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضرورت افزایش سرانه پرداختی برای نیازمندان را یادآور شد و تصریح کرد: باید این سرانه را افزایش دهیم تا مشکلات معیشتی جامعه هدف کمیته امداد برطرف شود.

انتهای پیام
captcha