اعلام ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4132478
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۷

اعلام ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: محفل قرآن کریم، قرائت دعای جوشن‌کبیر و سخنرانی کارشناسان مذهبی همزمان با شب‌های قدر در این مسجد مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای برپایی مراسم‌ احیای شب‌های قدر در این مسجد مقدس انجام شده است، اظهار کرد: در شب‌های قدر مراسم قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت 23 و مراسم سخنرانی و احیا نیز از ساعت یک بامداد آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان دعای جوشن‌کبیر توسط سیدعلی حسینی‌نژاد قرائت می‌شود و مراسم سخنرانی و احیا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی برگزار خواهد شد، افزود: قرائت دعای جوشن‌کبیر در شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان توسط حسن شالبافان انجام می‌شود. مراسم سخنرانی و احیا نیز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه‌برنامه شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و گفت: در این شب دعای جوشن‌کبیر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ضیایی قرائت می‌شود و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در شب‌های قدر برنامه‌های قرآنی و قرائت ادعیه از ساعت 8:30 آغاز شده و در شب قدر نخست دعای افتتاح، در شب قدر دوم دعای توسل و در شب قدر سوم دعای کمیل قرائت می‌شود.

حسین‌آبادی با بیان اینکه همچنین در شب‌های قدر ویژه‌برنامه قرآنی از ساعت 21:30 آغاز شده و این برنامه تا ساعت 22:50 ادامه خواهد داشت، گفت: در ویژه‌برنامه قرآنی از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، اجرای گروه‌های تواشیح و قرائت قرآن توسط قاریان بین‌المللی بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha