شهید صیاد شیرازی عاملی برای وحدت ارتش و سپاه بود
کد خبر: 4133088
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

شهید صیاد شیرازی عاملی برای وحدت ارتش و سپاه بود

همرزم شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: این شهید بزرگوار برای وحدت بین ارتش و سپاه تلاش بسیاری انجام داد و خود نیز مظهر وحدت نیروهای مسلح بود.

سرتیپ اسدالله حیدری، همرزم شهید صیاد شیرازیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، سرتیپ اسدالله حیدری، همرزم شهید صیاد شیرازی، امروز ۲۱ فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت مقام شهدای ارتش شهیدان صیاد شیرازی و قرنی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اعضای شورای تأمین و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی به دلیل اعتقاد راسخ به دینداری و ولایتمداری و دارا بودن همه خصایص فردی، اجتماعی و نظامی در دل‌ها نفوذ فوق العاده‌ای داشت.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار اعتقادش بر پایه مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و میهن دوستی بود، افزود: او تا آخر عمر بر این هدف باقی ماند و همه اراده اش را برای عمل به آن به کار برد.

همرزم شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی سال 1352 به دوره هواسنجی بالستیک در آمریکا اعزام شد و  در بین 15 کشور شرکت کننده در این دوره با کسب نمره ممتاز، نفر اول این دوره شد.

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه او در دوره رنجر که در سخت ترین شرایط برگزار شد نیز نفر اول این دوره شد، گفت: تاکنون حداقل 55 کتاب درباره شهید صیاد شیرازی نوشته شده است.

به گفته وی؛ این شهید بزرگوار با تشکیل قرارگاه تاکتیکی در هلی کوپتر در هوا با همکاری ارتش و سپاه و با بهره گیری از هلی کوپترهای نیروی زمینی ارتش و هوانیروز زمینه شکست منافقین را در عملیات مرصاد فراهم کرد.

وی با تأکید بر این نکته که با وحدت در انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس پیروز شدیم، اظهار کرد: با وحدت و مدیریت صحیح به خوبی می توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم.

همرزم شهید صیاد شیرازی ادامه داد: نیروهای ارتش و سپاه و شیعه و اهل سنت با وحدت کامل در خراسان‌جنوبی به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم از خانواده‌های شهدا و جانبازان ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha