نماز عید فطر در 49 بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 4135614
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

نماز عید فطر در 49 بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری نماز عید فطر در 49 بقعه متبرکه از 304 بقعه استان خبر داد.

نماز عید فطرحجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: از 304 بقعه مبارکه استان در 49 بقعه، نماز عید فطر برگزار می‌شود. همچنین برنامه اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی برای روز عید فطر، فراهم نمودن فضایی با شکوه در برگزاری این مراسم است.

وی ادامه داد: از 49 بقعه مبارکه که نماز عید فطر در آن‌ها برگزار می‌شود، 18 بقعه از بقعه‌های شاخص استان است که بقعه‌های امامزاده یحیی در روستای میامی مشهد، بقعه قدمگاه زبرخان، بقعه امامزاده شعیب سبزوار، بقعه امامزاده ابراهیم نوده انقلاب سبزوار، بقعه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور، امامزادگان یاسر و ناصر در طرقبه و شاندیز، بقعه مرقد علامه بهلول در گناباد، بقعه امامزاده سلطان محمد عابد کاخک درگناباد، بقعه امامزاده ابراهیم در قوچان جزء این 18 بقعه شاخص هستند و نماز عید فطر در این بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha