برنامه‌های پدافند غیرعامل نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی دارد
کد خبر: 4136973
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

برنامه‌های پدافند غیرعامل نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی دارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حساسیت و جایگاه مصون‌سازی و پیشگیری قبل از وقوع در حوزه پدافند غیرعامل، بر لزوم هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود و همراهی دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل تأکید کرد.

ارسالی// برنامه‌های پدافند غیرعامل نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، سرپرست و کارکنان اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان صبح امروز، 8 اردیبهشت‌ماه با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام بر اهمیت مقوله پدافند غیرعامل تأکید کرد و افزود: در این حوزه کار را باید فراتر از چارچوب‌های مرسوم اداری و به‌صورت جهادی دنبال کرد.

وی افزود: مصون‌سازی و پیشگیری قبل از وقوع در حوزه پدافند غیرعامل حساسیت و جایگاه خاصی دارد که هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود و همراهی دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل الزامی است.

اسماعیل طحان، سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز در خصوص وضعیت پدافند غیرعامل در استان، فعالیت‌ها، دستاوردها، راهبردها و برنامه‌های آتی اداره‌کل گزارشی ارائه داد.

وی تحقق انتظارات استاندار سمنان پیرامون نامحدود بودن فعالیت و کار به حیطه فیزیکی اداره کل و ساعت اداری، با روحیه بسیجی و انقلابی، همچنین ایجاد تحول در این حوزه را با عملکرد جهادی امکان‌پذیر دانست.

انتهای پیام
captcha