مردم خراسان‌شمالی 9 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
کد خبر: 4139955
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

مردم خراسان‌شمالی 9 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی از پرداخت ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان صدقه در استان خبرداد.

مردم خراسان‌شمالی 9 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردندمجیدالهی‌راد ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: پارسال در مجموع ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان صدقه از صندوق‌های صدقات در استان جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
وی با اشاره به افزایش 11 درصدی جمع آوری صدقه در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، گفت: بیشترین مبلغ پرداخت صدقه از صندوق های کوچک به میزان پنج میلیارد تومان بوده است
الهی‌راد عنوان کرد: در مجموع ۸۹ هزار و ۲۰۲ صندوق صدقات کوچک، یک‌هزار و ۴۴۳ صندوق اماکن بزرگ، یک‌هزار و ۴۴ صندوق معابر بزرگ و ۹۳ هزار و ۹۰۰ مشترک کد QR در استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه مردم استان سال گذشته مبلغ ۳۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از طریق QR در استان صدقه پرداخت کرده‌اند، افزود: پرداخت صدقه از طریق QR نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴۶ درصد رشد داشته است.
الهی‌راد خاطرنشان کرد: صدقات جمع آوری شده برای رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.
وی با اشاره به روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون شماره گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره‌ کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و کد QR نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha