مراسم سالگرد جانباز شهید آیت‌الله احسانبخش در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4144435
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

مراسم سالگرد جانباز شهید آیت‌الله احسانبخش در رشت برگزار می‌شود

بیست و دومین سالگرد شهادت جانباز شهید آیت‌الله صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت ساعت 10 صبح روز شنبه، 13 خردادماه در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می‌شود.

سالگرد ارتحال آیت الله حاج صادق احسانبخش

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری بیست و دومین سالگرد شهادت جانباز شهید آیت‌الله صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت خبر داد و اظهار کرد: این بزرگداشت در راستای اجرای دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان گیلان ساعت 10 صبح روز شنبه، 13 خردادماه در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله احسانبخش، امام جمعه‌ای از جنس مردم بود، تواضع، فروتنی، سادگی از ویژگی‌های این عالم روحانی بود و چهره‌ای مبارز در برابر طاغوت به شمار می‌رفت، افزود: آیت‌الله حاج صادق احسانبخش محور مجاهدت‌ها و تلاش‌های مردم گیلان است؛ برکات وجودی ایشان بسیار بالا بود و با گذشت سال‌ها هنوز داغ شهادت‌شان در دل مردم گیلان زنده است. مسئولان ما می‌توانند خوشنامی و عاقبت بخیری را در شخصیت والای آیت‌الله احسانبخش مشاهده کنند و خدمت به مردم را از بزرگانی همچون این شهدا بیاموزند.

گفتنی است، آیت‌الله احسانبخش ساعت 16 روز 14 خردادماه سال 1380 در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران بعد از چند ماه بستری بودن، دار فانی را وداع کرد و پیکر ایشان روز 16 خرداد با حضور گسترده مردم مؤمن و خداجوی استان در مراسمی با شکوه تشییع و در مصلی رشت به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha