اعزام ۲ هزار لرستانی به حرم مطهر امام خمینی(ره)
کد خبر: 4144703
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۴

اعزام ۲ هزار لرستانی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام دو هزار لرستانی به حرم مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، گفت: دو هزار نفر از مردم لرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام می‎شوند.

وی افزود: در استان نیز به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برنامه‌هایی برگزار می‏‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم با نهادهای دینی و فرهنگی برای برگزاری باشکوه این برنامه‌ها اندیشیده شده است.

حیات‌الغیب اضافه کرد: برنامه ویژه و محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، ساعت ۱۰ صبح روزهای سالگرد امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در همه شهرستان‌ها و شهرهای لرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، شب شعر، سخنرانی پیرامون شخصیت امام راحل(ره) و قیام ۱۵ خرداد را بخشی از برنامه‌ها به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha