لزوم ورود هیئت‌های مذهبی به حل مشکلات محلات
کد خبر: 4149038
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

لزوم ورود هیئت‌های مذهبی به حل مشکلات محلات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی بر ورود هیات مذهبی به منظور رفع مشکلات محلات و معضلات اجتماعی تاکید کرد.

لزوم ورود هیات مذهبی به حل مشکلات محلاتبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی روز گذشته 29 خرداد در نشست هیأت‌های فعال مرکز استان با اشاره به ظرفیت بی بدیل مساجد و هیئات مذهبی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اظهار کرد: مسجد و اهیات انقلابی یکی از نقاط عطف و فرهنگ ساز جامعه بوده و است و یکی از چالش‌های بزرگ جامعه غفلت کردن در این حوزه می‌باشد.
وی تصریح کرد: اگر مسئولین امر برای ارتقای برنامه‌های مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی تلاش نکنند یقین بدانیم جوان و نوجوان ما در زمین دشمن ایفای نقش خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان برای انحراف و انزوای نسل نوجوان با ترفندهای نو و جذاب وارد میدان شده و مسیری که برای جامعه جوان و خانواده ایرانی ترسیم کرده، مقصدی جز اضمحلال، فروپاشی و بی هویتی ندارد در این میان مسجد و هیات هویت ساز، انقلابی و بانشاط می تواند نسل های آینده کشور را بیمه کند.

وی با بیان اینکه هیات صرفا کارکرد مذهبی و فرهنگی ندارد، گفت: همانطور که گروه‌های جهادی و فعال در مساجد ثابت کرده‌اند با برنامه دقیق، مدون و مطالعه شده می‌شود مساجد و هیات‌ها را به مراکز مدیریت بحران، رفع معضلات اجتماعی و حل مشکلات محلات تبدیل کرد.

محمدی با اشاره به در پیش بودن هفته بازخوانی وافشای حقوق بشر آمریکایی و همچنین دهه امامت و ولایت از هیات‌های مذهبی خواست تا با اولویت قراردادن مناسبت‌های پیش رو نسبت به برگزار هرچه بهتر و باشکوهتر این مناسبت‌ها برنامه ریزی کنند.

خبرنگار، آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha