آغاز اقدامات اجرایی برای استقبال از زائران اربعین در میاندوآب
کد خبر: 4157428
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

آغاز اقدامات اجرایی برای استقبال از زائران اربعین در میاندوآب

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب از آغاز اقدامات اجرایی و برنامه‌ریزی برای استقبال از زائران اربعین خبر داد و گفت: با مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی انجام اقدامات لازم برای استقبال و خدمت‌رسانی به زائران اربعین در میاندوآب آغاز شده و بسترهای لازم در حال فراهم شدن است.

محمدرضا رضایی، سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی، سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب، امروز یک مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت اربعین شهرستان که در فرمانداری تشکیل شد، گفت: یکی از وظایف مسئولان و آحاد مردم در برهه حساس کنونی اهتمام برای زنده نگه‌داشتن اربعین است، به‌طوری‌که همه در این زمینه وظیفه داریم و هرکس به سهم خود باید تلاش کند.
وی بر لزوم اهتمام برای برنامه‌ریزی مناسب درراستای استقبال و سازماندهی زائران اربعین، پذیرایی و خدمات‌رسانی به آنان تاکید کرد و گفت: همه نهادها باید پای کار باشند.
سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه سال گذشته مرز تمرچین یکی از مبادی ورودی زائران اربعین به عراق بود، گفت: در این زمینه نیز میاندوآب نقش مهمی را بر عهده داشت، چون به‌عنوان ورودی استان از زائران اربعین استقبال می‌کرد.

رضایی مرز تمرچین را یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای آذربایجان غربی عنوان و تصریح کرد: مرز تمرچین یک ظرفیت مهم برای آذربایجان غربی و زائران بوده و می‌تواند در زمینه تحولات فرهنگی و اقتصادی تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: به دلیل گرمای هوا در جنوب کشور، مرز تمرچین بهترین فرصت برای زائرین است، به طوری که با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار آذربایجان غربی و سایر نهادهای دخیل در این مر، مرز تمرچین روزبه‌روز شکوفاتر می‌شود.

رضایی بر لزوم شناسایی مسائل، مشکلات و رفع کمبودها تا آغاز ایام پیاده‌روی اربعین تاکید کرد و گفت: یکی از مسائل مهم در این زمینه احصا مشکلات سال قبل و رفع آنها، برپایی موکب داخل شهر و ورودی‌ها، استقبال از زائران، برنامه‌ریزی برای اعزام موکب‌های اربعین به عراق است، که همه این موارد کار منسجم و برنامه‌ریزی گسترده‌ای را می‌طلبد.

 

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha