پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده علوم قرآنی ملایر
کد خبر: 4160640
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشکده علوم قرآنی ملایر

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده گفت: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان طلاب سطح دو خانم و آقا و علاقه‌مند به رشته علوم قرآن و حدیث و علوم قرآنی (گرایش‌های اعجاز، ادبی و مستشرقان) در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.  

حجت‌الاسلام حسنعلی نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایرحجت‌الاسلام حسنعلی نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه دانشکده علوم قرآنی ملایر به‌‌عنوان یکی از ۱۸ شعبه دانشگاه‌ علوم و معارف قرآن در سطح کشور است، اظهار کرد: در حال حاضر دانشکده علوم قرآنی ملایر دارای 140 دانشجوی دختر و پسر است، از این تعداد 110 دانشجو در مقطع کارشناسی و 30 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر افراد بومی از استان‌های همجوار و نقاط مختلف کشور نیز در این دانشکده دانشجو پذیرش شده است، افزود: فعالیت این مرکز روزانه و به‌صورت رایگان است و تمام تسهیلاتی را که وزارت علوم برای دانشکده‌های دولتی کشور در نظر دارد در این دانشکده نیز وجود دارد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر در ادامه از پذیرش دانشجو در مقطع ارشد از بین طلاب سطح دو خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان طلاب سطح دو خانم و آقا و علاقه‌مند به رشته علوم قرآن و حدیث و علوم قرآنی (گرایش‌های اعجاز، ادبی و مستشرقان) در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: امکان تحصیل در دانشکده‌های علوم قرآنی شهرهای قم،‌ مشهد،‌ تهران،‌ اصفهان،‌ شیراز، آمل، بجنورد، ملایر، مراغه، کرمانشاه و میبد برای علاقه‌مندان وجود دارد که ثبت‌نام تا هفتم شهریورماه سال‌ جاری ادامه دارد.

نوروزی زمان آزمون را 29 شهریورماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://www.quran.ac.ir/tollab  مراجعه کنند. امسال نیز از طریق آزمون سراسری حدود 20 نفر در این دانشکده پذیرش می‌شوند و در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha