۱۸ فقره نشان حلال در آذربایجان غربی صادر شد
کد خبر: 4160671
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

۱۸ فقره نشان حلال در آذربایجان غربی صادر شد

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: در چهار ماهه سال جاری برای ۱۸ محصول تولیدی در استان نشان استاندارد حلال صادر شده است.

نشان حلالبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی، وحید موسی‌پور، مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در سال جاری ۸۴۲ نمونه برداری از واحدهای تولیدی انجام شده، تصریح کرد: در این مدت ۱۷۰ نمونه‌برداری از مراکز عرضه و ۲۱۱ آزمون نمونه از واحد تولیدی و مراکز عرضه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۵۳ مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵ مورد علامت استاندارد تشویقی صادر شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۵۸ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر و ۸۲ مورد ابطال و تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی انجام شده است. 

موسی‌پور خاطر نشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۳۶۳ مورد گواهینامه ایمنی آسانسور توسط اداره کل صادرشده و ۴۵ مورد بازرسی فنی از شهربازی‌ها و زمین‌های بازی سطح استان انجام شده است. 

وی ادامه داد: در سال جاری توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی ۲۲ بازرسی فنی از صنایع انرژی بر انجام شده و ۳۵۱ گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی و ۲۰۶۵ گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی صادر شده است. 

انتهای پیام
captcha