۴ پرواز از استان سمنان به نجف اشرف انجام می‌شود
کد خبر: 4165890
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

۴ پرواز از استان سمنان به نجف اشرف انجام می‌شود

استاندار سمنان از انجام چهار پرواز از استان به فرودگاه نجف برای انتقال زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این پروازها از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 7 شهریور در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان گرمسار گفت: چهار پرواز از مبدأ سمنان و شاهرود به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود و در این راستا از فرودگاه سمنان دو پرواز رفت به مقصد نجف اشرف در روزهای دهم و سیزدهم شهریورماه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دو پرواز بازگشت از نجف اشرف به فرودگاه سمنان روزهای شانزدهم و نوزدهم شهریور به اجرا در خواهد آمد.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه از فرودگاه شاهرود نیز دو پرواز یازدهم و دوازدهم شهریورماه مسافران اربعین حسینی را به نجف اشرف منتقل می‌شود افزود: برگشت این مسافران هفدهم و هجدهم شهریورماه خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه برای اولین بار هشت پرواز از دو فرودگاه استان به مقصد خارج از کشور صورت خواهد گرفت، افزود: چهار پرواز رفت و چهار پرواز برگشت زائران اربعین حسینی استان سمنان را به کشور عراق و بالعکس انتقال می‌دهند.

به گفته وی بلیط این پروازها کاملاً به فروش رفته که نشان‌دهنده استقبال خوب مردم به خصوص از پروازهای زیارتی و مناسبتی می‌دهد که امیدواریم به صورت دائم این پروازها اجرایی شود.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha