آئین اختتامیه ششمین دوره هفته فیلم و عکس مشگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 4172407
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

آئین اختتامیه ششمین دوره هفته فیلم و عکس مشگین‌شهر برگزار شد

با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با جشن‌های مهر سینمای ایران و هفته وحدت، آئین اختتامیه ششمین دوره هفته فیلم و عکس مشگین شهر برگزار شد.

آئین اختتامیه ششمین دوره هفته فیلم و عکس مشگین شهربه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با جشن‌های مهر سینمای ایران و هفته وحدت، با برگزاری آئینی در سینما پل معلق مشگین شهر، ششمین دوره هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان مشگین شهر نهم مهر ماه به کار خود پایان داد و با اهدای الواح سپاس و هدایای ویژه از عکاسان، فیلم‌سازان، اساتید و هنرجویان برتر و نیز فعالین در حوزه فیلم، عکس و سینمای جوان مشگین شهر تجلیل شد.

سعید نوریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم برگزاری این رویداد را هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به فال نیک گرفت و با اعلام اینکه هفته فیلم و عکس سینمای جوان مشگین شهر در راستای معرفی ظرفیت‌های مشگین شهر در حوزه فیلم و عکس برگزار شده است، گفت: انجمن سینمای جوان مشگین شهر از دفاتر برتر کشوری است و هنرمندان این انجمن با تولید آثار ارزشمند و حضور در مجامع مختلف هنری و سینمایی نشان داده‌اند که همواره در حوزه فیلم و عکس حرفی برای گفتن داشته و با نمایش آثار خود، پیشینه تاریخی، فرهنگی و هنر این خطه هنرخیز را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های مهر سینمای ایران در استان‌های کشور، برگزاری این رویداد را همزمان با اجرای ویژه برنامه استانی این جشن، عدالت‌محوری و توجه به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف را از برنامه‌های اساسی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در دولت سیزدهم اعلام کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه با سینما می‌توان انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی و قرآنی را جهانی کرد، گفت: نقش سینما یک نقش جهانی، ماندگار و تاریخی است و می‌توان با این رسانه زمینه‌های پیشرفت جامعه و ارتقای فرهنگ عمومی را فراهم کرد.

نوریان با قدردانی از تلاش‌های ارزنده مدیر، اساتید و هنرآموزان انجمن سینمای جوان مشگین شهر، تصریح کرد: سینمای جوان مشگین شهر در تربیت و پرورش و شکوفایی استعداد‌های هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم و عکس در این شهرستان به شایستگی نقش‌آفرینی کرده است.

وی با اشاره به وضعیت سینما آزادگان مشگین شهر، افزود: با همتی که مسئولان این شهرستان بویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر دارند، انشاالله شاهد تبدیل سینما آزادگان به پردیس سینمایی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha