آخرین مهلت ارسال اثر به بخش هنری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کرمانشاه
کد خبر: 4175341
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
۳ آبان‌ماه؛

آخرین مهلت ارسال اثر به بخش هنری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کرمانشاه

مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی با اعلام زمان‌بندی ارسال اثر به اولین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کرمانشاه در بخش هنری، گفت: آخرین مهلت ارسال رشته‌های طراحی پوستر و خوشنویسی ۳ آبان‌ماه اعلام شده است.

آخرین مهلت ارسال اثر به بخش هنری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کرمانشاه

معصومه عزیزی، مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با توضیح درخصوص برگزاری مسابقات بخش هنری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کرمانشاه، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش از مسابقات مجاز به ارسال یک اثر به دبیرخانه جشنواره هستند.

وی افزود: آثار ارسالی نباید در هیچ مسابقه و یا جشنواره‌ای حائز رتبه باشد و امضاء صاحب اثر به همراه مشخصات و سال تولید اثر باید درج شده باشد.

عزیزی با اعلام بخش‌های جشنواره هنری در دو رشته خوشنویسی و طراحی پوستر، تصریح کرد: اندازه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره حداقل A۳ و حداکثر ۵۰ * ۷۰ سانتی متر باشد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به رشته خوشنویسی (خط نستعلیق) می‌توانند با انتخاب یکی از آیات ۹ سوره حجر، ۹ سوره اسراء، ۲۱۳ سوره بقره و ۴۶ سوره نور، ۴۰ سوره ابراهیم، ۴۹ سوره حجر و ۵۳ سوره زمر و خوشنویسی آن با سبک یاد شده در این بخش شرکت کنند.

مدیر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه رازی گفت: در رشته طراحی پوستر نیز موضوعات «محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و دفاع از حریم قرآن، انس جوانان با قرآن و خانواده قرآنی» از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شده و علاقه‌مندان با الهام از یکی از موضوعات یاد شده می‌توانند در این جشنواره حضور یابند.

عزیزی در پایان افزود: علاقه‌مندان به حضور در بخش هنری این جشنواره برای ارسال تصویر آثار با فرمت psd، Jpj و tif از طریق آدرس الکترونیکی quran.razi@gmail.com و یا آیدی @razi_Quran_Etrat در پیام‌رسان ایتا اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha