آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشکده علوم قرآنی بجنورد
کد خبر: 4177736
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشکده علوم قرآنی بجنورد

آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشکده علوم قرآنی بجنورد با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد.

آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشکده علوم قرآنی بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد امروز در آیین آغاز سال تحصیلی دانشجویان این دانشکده اظهار کرد: در مجموع 120 دانشجو در این دانشکده در مقاطع کارشناسی‌ارشد و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار این دانشکده در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش دانشجو داشته است، ادامه داد: هم اکنون دو رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی و علوم قرآن حدیث با گرایش مطالعات قرآنی در مقطع ارشد در این دانشکده وجود دارد.    

حجت‌الاسلام عظیم آسوده‌یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی نیز در این مراسم با اشاره به جنایت صهیونیست‎ها در غزه، اظهارکرد: شعله‌ آتش بمب‌های آمریکایی و اسرائیلی که بر سر مظلومان فلسطینی ریخته می‌شود، به‌زودی صهیونیست‌ها را خواهد بلعید.‏

وی با بیان اینکه سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این جنایات جنگی جایز نیست، افزود: واقفان و خادمان سازمان اوقاف‌وامور خیریه خراسان‌شمالی نیز همانند امت اسلامی و آحاد مردم ایران عزادار بوده و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت مادی و معنوی برای جبهه مقاومت اسلامی اعلام می‌کند.

آسوده‌یدکی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم برای اولین بار به میزبانی استان در آذر ماه سال جاری، تصریح کرد: از دانشجویان دانشکده علوم قرآنی استان درخواست داریم تا در برپایی هر چه بهتر این رویداد بزرگ، سازمان اوقاف در استان را یاری کند.

انتهای پیام
captcha