اهتمام ویژه به مهارت‌آموزی در آموزش و پرورش امری ضروری است
کد خبر: 4177754
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

اهتمام ویژه به مهارت‌آموزی در آموزش و پرورش امری ضروری است

امام جمعه آزادشهر با بیان‌ اینکه مهارت‌آموزی باید در اولویت آموزش و پرورش قرار بگیرد، گفت: اگر هر جامعه‌ای آموزش و پرورش خلاق و اثرگذار داشته باشد جزء جوامع پیشرفته قرار گرفته و رشد پیدا می‌کند.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر در قالب طرح «دیدار با علما» در دیدار با مسئولان هنرستان کاردانش حکمت این شهرستان که امروز، 3 آبان در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق برای دانش‌آموزان، مهارت‌آموزی و هدفمندبودن را انتخابی درست و هوشمندانه بیان کرد و گفت: انسانها با اراده قوی و همت متعالی بر مشکلات فائق می‌آیند و این نیاز به اقدامات اساسی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی بهره‌گیری از نشاط جوانی و اتصال به خداوند و اولیاء‌الهی را رمز خوشبختی بیان کرد و افزود: هر جامعه‌ای آموزش و پرورش خلاق و اثرگذار داشته باشد جزء جوامع پیشرفته قرار گرفته و رشد پیدا می‌کند.

امام جمعه آزادشهر با بیان‌اینکه مهارت‌آموزی در سطح هنرستان‌ها اولویت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: اگر در جامعه به معلم و مدرسه توجه شود در حقیقت به همه ابعاد جامعه توجه شده است و اگر آموزش و پرورش با کیفیتی داشته باشیم شهروند قانون مداری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان‌ اینکه روش‌های تدریس معلمان در کلاس باید براساس تفاوت‌های فردی، متفاوت باشد، گفت: در عصری که استفاده از فناوری اطلاعات و شبکه‌های ارتباطی به اوج خود رسیده است نباید دانش‌آموزان مدرسه خود عقب مانده دریابند که از هیچ نوع وسیله ارتباطی نوین در آن استفاده نمی‌شود.

در این جلسه، هنرجوی هنرستان حکمت به سه زبان خارجی مطالبی را بیان کردند و در پایان هنرجویان حاضر در جلسه مورد تقدیر امام جمعه شهرستان قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha