اعلام فراخوان ثبت‌نام بیست‌و‌ششمین دوره ازدواج دانشجویی در کردستان
کد خبر: 4180311
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

اعلام فراخوان ثبت‌نام بیست‌و‌ششمین دوره ازدواج دانشجویی در کردستان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در سطح این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان علاقمند تا 30 آبان باید نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: نام‌نویسی بیست‌و‌ششمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت» (سفر مشهد مقدس) ویژه دانشجویان متاهل آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان متأهل با تاریخ عقد از اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: شرایط نام‌نویسی در این دوره ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد و نه دانشجو بودن در زمان نام‌نویسی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: ثبت‌نام در این دوره ازدواج دانشجویی از ۸ آبان آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. تاریخ سفر به مشهد مقدس نیز ۷ آذرماه تا ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ به انتخاب زوجین است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ازدواج دانشجویی در راستای ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha