رشد ۱۳ درصدی جمع‌آوری صدقات در بندر انزلی
کد خبر: 4183555
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
سرپرست کمیته امداد بندر انزلی خبر داد:

رشد ۱۳ درصدی جمع‌آوری صدقات در بندر انزلی

سرپرست کمیته امداد بندر انزلی از رشد ۱۳ درصدی جمع‌آوری صدقات از ابتدای امسال خبر داد و گفت: طی ۷ ماهه سال‌جاری بیش از ۹ میلیارد ریال صدقه در شهرستان جمع‌آوری شده است.

صدقه

امیر عشقی، سرپرست کمیته امداد بندر انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به رشد جمع‌آوری صدقات در بندر انزلی اظهار کرد: طی هفت‌ماه نخست سال‌جاری بیش از ۹ میلیارد ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشت.

وی با اشاره به تعداد صندوق‌های صدقات در شهرستان بندر انزلی افزود: 9 هزار و 629 صندوق کوچک خانگی، ۶۱۰ صندوق متوسط در اماکن عمومی و همچنین ۸۴۸ صندوق بزرگ جهت جمع‌آوری صدقات از سوی شهروندان در شهرستان وجود دارد.

عشقی با بیان اینکه مردم نیکوکار می‌توانند برای درخواست صندوق خانگی کوچک با مراجعه حضوری به واحد مشارکت کمیته امداد و یا تماس با شماره ۰۱۳۴۴۵۰۹۲۸۵ نسبت به دریافت صندوق اقدام کنند، گفت: نیکوکار می‌توانند با کد دستوری #۰۱۳۴*۸۸۷۷* با هر نیت دلخواه و یا شماره کارت واریز مستقیم صدقات ۸۷۷۰-۵۰۰۱-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره کارت واریز مستقیم وجوهات شرعی و امانی کمیته امداد بندرانزلی ۶۶۷۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ سهمی در دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به اقشار ضعیف و تحت پوشش این نهاد حمایتی داشته باشند.

سرپرست کمیته امداد بندر انزلی با اشاره به میزان زکات جمع آوری شده هفت‌ماهه اول سال جاری تأکید کرد: بیش از ۳۹ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال زکات طی این مدت در شهرستان بندر انزلی جمع آوری شد که این میزان نسبت مشابه سال قبل ۳۲ رشد داشته است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان بندرانزلی گفت: جمع آوری زکات و کفارات فقط محدود به ماه مبارک رمضان نیست و کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات شهرستان آمادگی دریافت مبالغ مربوط به این حوزه را در طول سال دارد.

عشقی با اشاره به اجرای طرح قرض ماندگار تصریح کرد: این طرح در واقع باقیات الصالحاتی است که علاقه‌مندان با شماره کارت ۵۳۰۴_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ مبلغی به نیت خود، پدر و مادر یا فرزندان واریز می‌کنند که این هزینه‌ها مادام‌العمر در چرخه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان صرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha